Kategorie
- DZIECKO
- MAKIJAŻ -> OCZY
- MASECZKI
- MEDYCYNA NIEKONWENCJONALNA
- MAKIJAŻ -> USTA
- MAKIJAŻ -> TWARZ
- PĘDZLE DO MAKIJAŻU
- MANICURE
- PIELĘGNACJA TWARZY
- PIELĘGNACJA CIAŁA
- KĄPIEL I PRYSZNIC
- DOMOWE SPA
- OLEJOWANIE
- KOSMETYKI ORIENTALNE
- PIĘKNE WŁOSY
- KOSMETYKI PROFESJONALNE
- PERFUMERIA
- MĘŻCZYZNA
- AKCESORIA
- ZESTAWY I PREZENTY
- ŚRODKI CZYSTOŚCI
- BIELIZNA
Recenzje
Ostatnio dodane
Jak złożyć zamówienie?
Do wyboru masz 3 możliwości złożenia zamówienia.
Poprzez:
♦ sklep internetowy (standardowy sposób składania zamówień, z możliwością rejestracji konta lub bez rejestracji)
♦ Live Chat (nasz konsultant wprowadzi wszelkie potrzebne dane, a Ty otrzymasz potwierdzenie złożonego zamówienia na adres e-mail)
♦ e-mail (prześlij nam swoją listę zakupową oraz dane wysyłkowe na adres sklep@i-lovebeauty.pl , w odpowiedzi otrzymasz potwierdzenie złożonego zamówienia)
Instrukcja 'krok po kroku' składania zamówień w drogerii I Love Beauty.
• Po wybraniu dowolnego produktu naciskamy przycisk "Do koszyka"
• Jeżeli dany produkt wymaga wyboru odcienia możesz to zrobić na 2 sposoby:
- wybierając opcję (nazwę lub numer odcienia) z listy dostępnych kolorów
- klikając na miniaturkę prezentującą dany odcień (nazwa lub numer odcienia zostanie automatycznie zaznaczony na liście)
Jeżeli na karcie wybranego przez Ciebie produktu widnieje informacja o przewidywanym terminie dostępności (np. 1-3 dni) oznacza to, iż dany produkt znajduje się na magazynie zewnętrznym i wymaga sprowadzenia. Pozostałe produkty nie zawierające takiej informacji, posiadamy na swoim magazynie wewnętrznym i są dostępne "od ręki".
Pamiętaj proszę, że prowadzimy także sklep stacjonarny, który codziennie odwiedza wielu Klientów. Może zdarzyć się sytuacja, iż pomimo informacji o dostępności produktu na magazynie wewnętrznym, chwilowo go zabraknie. W takiej sytuacji poinformujemy Cię o tym i zaproponujemy korzystne dla Ciebie rozwiązanie. Staramy się jednak, aby takie sytuacje zdarzały się niezwykle rzadko a stany magazynowe widniejące na sklepie były ciągle aktualizowane.
Po prawidłowym wyborze produktu, system przekieruje Cię do Twojego indywidualnego koszyka zakupowego, składającego się z czterech etapów:
W górnej części koszyka będą widoczne kolejne kroki w procesie składania zamówienia, z zaznaczeniem aktualnie wykonywanych czynności.
1. Zawartość koszyka:
Możesz tutaj przejść do opisu produktów, zmienić ilość produktów (za każdym razem kliknij "Przelicz koszyk"), usunąć produkt z koszyka lub zapamiętać go na liści ulubionych produktów (przechowalnia) do późniejszego kupienia.
W tym miejscu możesz także aktywować swój kod rabatowy lub wykorzystać otrzymany bon podarunkowy; suma zamówienia zostanie automatycznie pomniejszona o dany procent lub kwotę.
2. Płatność i dostawa:
Ten krok zawiera wybór sposobu dostawy oraz płatności dla Twojego zamówienia wraz z podaniem całkowitych kosztów.
Jeśli chcesz, aby zamówienie zostało wysłane w ozdobnym opakowaniu, zaznacz "Chcę wybrać opakowanie ozdobne"; rozwinie się tutaj lista dostępnych opakowań w jakich możemy dostarczyć Twoje zamówienie.
Jeśli ma to być prezent dla bliskiej Ci osoby, wpisz jej imię i nazwisko oraz adres w danych do wysyłki (w kolejnym kroku zakupowym); w uwagach do zamówienia potwierdź chęć wysyłki produktu jako prezentu, nie dołączymy wtedy paragonu ani faktury.
3. Dane adresowe:
• Jeśli posiadasz konto w naszym sklepie, w tym miejscu możesz się zalogować (formularz danych wysyłkowych uzupełni się wówczas automatycznie).
• Jeżeli dokonujesz zakupu w naszym sklepie internetowym po raz pierwszy, przejdziesz przez proces rejestracji. Dzięki darmowej rejestracji będziesz mógł w przyszłości szybciej robić zakupy, śledzić status swoich zamówień i oglądać historię swoich zakupów, oczywiście bez konieczności ponownego wpisywania danych. System poprosi o ustalenie loginu i hasła, a także o podanie podstawowych danych potrzebnych do prawidłowej realizacji zamowienia. Po zarejestrowaniu się otrzymasz mailowo potwierdzenie założenia konta w naszym sklepie.
Jeśli masz jakiekolwiek uwagi odnośnie swojego zamówienia, wpisz je w polu "Uwagi".
Sprawdź dokładnie wszystkie dane dotyczące zamówienia, jeśli wszystko się zgadza wybierz przycisk "Finalizuj zamówienie", by złożyć zamówienie w naszym sklepie.
4. Potwierdzenie zamówienia:
Znajduje się tutaj podsumowanie złożonego przez Ciebie zamówienia wraz z jego unikalnym numerem, wszystkimi danymi oraz instrukcją dotyczącą płatności.
Kopia zamówienia zostanie przesłana także na podany adres e-mail. Po przyjęciu zamówienia do realizacji zostanie przesłany kolejny e-mail potwierdzający faktyczną realizację zamówienia.
FAKTURY VAT
Jeśli chcesz otrzymać Fakturę VAT do swoich zakupów wystarczy, że wprowadzisz dane swojej firmy w formularzu adresowym (3 krok zakupowy) oraz potwierdzisz swoją decyzję w polu uwagi do zamówienia.
Koniecznie pamiętaj o podaniu numeru NIP.
* Jeśli podczas składania zamówienia pojawi się jakikolwiek problem, skontaktuj się z nami pod adresem: sklep@i-lovebeauty@o2.pl
Zrobimy co w naszej mocy, aby proces zakupowy był w pełni sprawny i nie przysparzał problemów naszym Klientom.